هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403  4:01 PM
----------------------------
» شنبه 15 اردیبهشت 1403  9:25 PM
----------------------------
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
پنج شنبه 19 دی 1392  11:49 AM
ندا شهسواری : هنوز قراردادی با فولاد ماهان نبسته ام

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، ندا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره برگزاری لیگ پینگ‌پنگ بانوان به صورت متمرکز، گفت: اگر لیگ پینگ‌پنگ به صورت متمرکز برگزار شود بازدهی کمتری خواهد داشت، چون وقتی لیگ به صورت رفت و برگشت باشد مجبوریم تمرینات منظمی را هر هفته‌ داشته باشیم.

وی در عین حال تصریح کرد: اما معتقدم همین که لیگ پینگ‌پنگ بانوان برگزار می‌شود بهتر از آن است که لیگی نداشته باشیم.

پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران درباره این که چرا لیگ بانوان هر سال با مشکلات زیادی روبرو می‌شود در این باره اعلام می‌کند، مثلا برخی‌ها می‌گویند فدراسیون رابطه خوبی با باشگاه‌ها ندارد یا می‌گویند چون اسپانسری برای تیم‌های بانوان نیست این مشکلات به وجود می‌آید و حتی می‌گویند به خاطر تورم هست و مشکلات مالی وجود دارد چنین مشکلاتی را شاهد هستیم، اما به طور دقیق مشخص نیست که چرا لیگ بانوان با مشکلاتی روبروست.

شهسواری ادامه داد: سال گذشته نوید داده بودند که هر باشگاهی در لیگ مردان تیم بدهد موظف است یک تیم بانوان هم داشته باشد، اما نمی‌دانم چرا این اتفاق نیفتاد.

پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران با اشاره به این که امسال در ترکیب تیم فولاد ماهان به لیگ می‌آید، گفت: هنوز قراردادی با این تیم نبسته‌ام و پیش از مسابقات کاپ فجر به اصفهان می‌روم تا با این تیم قراردادم را نهایی کنم.

وی که امسال در لیگ عراق هم حضور داشته است در این باره، اظهار کرد: حضور در لیگ عراق از یک سو منافع مالی برایم داشت و از سوی دیگر باعث شد تا با بازیکنان کشورهایی همچون مصر و بحرین بازی کنم. این در حالی است که رنکینگ بازیکنان مصر بهتر از ماست و این مسابقات اردوی برون مرزی خوبی برایم محسوب می‌شد.

شهسواری با بیان این که لیگ عراق از نظر کیفی آنقدر‌ها مطلوب نیست، افزود: تیم‌های عراق در ترکیب خود از بازیکنان خارجی استفاده می‌کنند که این موضوع باعث ایجاد رقابت در مسابقات‌شان می‌شود.

پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران که در آخرین رده بندی جهان رنکینگش سقوط کرده است، در این باره به ایسنا گفت: رنکینگ برای تیم پینگ‌پنگ باز تا حدودی اهمیت دارد. چون در قرعه‌کشی‌های مسابقات جهانی و آسیایی تاثیرگذار است. امیدوارم حضور در مسابقات کاپ فجر باعث شود تا شرایط رنکینگم در جدول جهان هم ارتقا یابد.